:)

welcome to my blog . . hope u guys enjoy it . .follow me. .for sure i will follow u back ! !

Monday 6 February 2012

budak senior tunjuk cara~


minggu lepas Persatuan Puteri Islam buad explorace....sume bdak form 5 yg conduct..best gak laa..bak kate pengerusi ktowank "best doe. .  bgus betol3 la ank2 buah aku niy" * terutame aku aa..HAHA~ memang giler niy..ktowank dpat pengerusi yg gler brutal..aku ngan bestie aku jge station 4..
sementara tgu badk2 datang aku snap jap..
lokasi ktowank at tmpt letak kete cgu at belakang skool..


at station aku..aku jus suruh dowank bce ayat kursi dengan pronoun ngan betul je...tu pown byk yg salah...pegerusi aku cakp if dowank salah jus baling je ngan belon air...aku ase aku baek gler..aku ta baling pown jus lepazan dowank..(sebenar nye aku ad plan laen da) at station yg last..ktowank buad permainan..HAHA..dowank kne cari gula-gula dlm tepung guna mulat...mase aku cadang suruh bdak2 senior sume g baling belon air...haha..niy yg aku jahat ckit..maen bling je , sebyk mne aku na...best kottt..then ade stu pek tepung yg blom gne ag...hahaha...dtg la dri aku yg stu ag...aku bling at sume org even pegerusi and then start aa perang tepung...lari sini lari sane..best doe..
niy anes..one of my bestie...
npk ta tepung at muke..tu aku yg buad..
btw she taken okayy..
niy wniy..bestie aku..sehati sejiwa kot ngn aku..
but perangai laen2 la...
soey..taken gak...
even best but bestie no aku takde dye blek kpg..mak dy na operac...hhhmmm...risaw gak aku but mesti ok nye la..amin...da la...kbye

No comments:

Post a Comment